Werkbezoek VVD Defensienetwerk aan Assen (incl. diner)

Op maandag 4 april vergadert het VVD Defensienetwerk op de JWF-kazerne in Assen. U kunt hierbij aanwezig zijn. De belangrijkste thema's zijn strategische gebiedsontwikkeling en internationale militaire samenwerking.

Het VVD Defensienetwerk is een initiatief van Tweede Kamerlid Ronald Vuijk en Niek Lobé, en heeft als doel bewustwording te bewerkstelligen bij bestuurders op gemeentelijk en provinciaal niveau ten aanzien van samenwerking met defensie en de defensie-industrie. Voorbeelden van centrale thema’s binnen dit netwerk zijn werkgelegenheid, scholing en draagvlak voor Defensie binnen de samenleving.

De belangrijkste thema's van het bezoek zijn strategische gebiedsontwikkeling en internationale militaire samenwerking. Op hoofdlijnen ziet het programma er als volgt uit:

13:00  ontvangst met koffie & thee op JWF-kazerne te Assen
xx:xx   update over vorderingen binnen netwerk
xx:xx   film en presentatie over Duits-Nederlandse samenwerking door de plaatsvervangend commandant van de 43e gemechaniseerde brigade
xx:xx   Bezoek aan stoottroepenmuseum en "verrassing"
xx:xx   Presentatie en discussie over businesscase JWF-kazerne
1700   Afsluitend diner op kazerne

U kunt uw deelname melden bij Niek Lobé (06 - 50 21 02 43). Meldt in uw e-mail a.u.b. uw volledige naam, geboortedatum & -plaats plus eventuele dieetwensen. Opgeven kan tot 21 maart, 18:00 uur. Het vastgestelde programma en adresgegevens worden uiterlijk een week voorafgaand aan het werkbezoek verspreid.