ERIK ZIENGS NAAR ONDERNEMERSCAFE IN BEEFEATER

Op dinsdag 28 februari a.s. organiseren de ondernemersverenigingen Commerciële Club Assen, de Jongeren Commerciële Club Assen en Ondernemend Assen een gezamenlijk Ondernemerscafé in de Beefeater aan de Brinkstraat. Daarbij staat het ondernemersklimaat in Assen centraal. Niet alleen in de binnenstad, maar ook (ver) daarbuiten. Het Asser Tweede Kamerlid Erik Ziengs gaat daarbij in op de rol van de Overheid en de Politiek.

3 thema’s

Het ondernemersklimaat wordt in 3 korte blokken besproken

- hoe maken we de binnenstad meer levendig

- hoe halen we meer ondernemers naar Assen

- wat kan de landelijke politiek doen om ondernemers te ondersteunen

Daartoe worden de deelnemers in 3 groepen verdeeld  en gaan ze rouleren over de 3 onderwerpen. Na afloop geeft Erik Ziengs (o.a. Economie, MKB, Ondernemerschap, ZP-ers) direct commentaar.

Ondernemen & Politiek

Organisator Joel Lie: “Ondernemers kunnen niet met, maar ook niet zonder de politiek. Ze hebben elkaar nodig. Bij dit Ondernemerscafé krijgen ondernemers de kans om rechtstreeks in contact te komen met zowel de landelijke als de lokale politiek. Voordeel daarbij is, dat Erik Ziengs niet alleen afkomstig is uit Assen, maar ook jarenlang ondernemer is geweest.

Iedereen welkom

Het Ondernemerscafé is niet alleen bestemd voor leden van de Ondernemersverenigingen. Ook andere belangstellenden zijn meer dan welkom. Maar zijn worden wel gevraagd om zich vooraf op te geven. Dat kan door een mailtje te sturen naar: ondernemerscafe.assen@gmail.com

Ondernemerscafé Assen

Dinsdag 28 februari 2017