De beste wensen!

2018 is voorbij en 2019 komt eraan. Dat is een goed moment voor een terugblik en een vooruitblik. Het afgelopen jaar is een goed jaar geweest. We hebben een zetel gewonnen in de gemeenteraadsverkiezingen, we zijn in het college gekomen en ons bestuur is aangevuld met een zesde lid. Daarnaast hebben we 3 verkiesbare kandidaten op de provinciale statenlijst: Willemien Meeuwissen, Paul Moltmaker en Kees Vianen.

Tijdens de verkiezingen hebben we veel aandacht besteed aan maatregelen om de Asser binnenstad weer op orde te krijgen. Onze verkiezingsbelofte van het verbeteren van het parkeerbeleid hebben we inmiddels ingelost: per 1 januari 2019 is het straatparkeren in de avond (behalve de koopavond) en op zondag weer gratis!

We staan nu aan de vooravond van het verkiezingsjaar voor de provincie en de waterschappen. Als VVD gaan we ook daar de verkiezingsstrijd aan met mooie programma’s en sterke verkiezingslijsten. We hopen ook in maart op een mooie uitslag en zullen ons daar waar mogelijk voor inzetten.

Voor nu eerst: de beste wensen voor een goed 2019!

Gerard Pit (bestuursvoorzitter)

Martin Rasker (fractievoorzitter)